Fin utgång!

En kväll på stan blev det igår!
Jag och fröken Alakorpi drog in till stan för att dricka lite öl.
Fridas polare Lisa hängde på och senare kom även Lovisa och Karro! Det blev en galet nice kväll och jag e så nöjd! några öl, blev lite på "näbben" (fridas uttryck) och hade fett med roligt!
Detta trots att plånboken med pengar och körkort låg hemma på skrivbordet. Men vi hittade ställen där de inte kollade leg på mig, utan nöjde sig med Frida, sen lånade jag lite av henne. Det kan bli kalasbra ändå liksom! Men i fortsättningen tänker jag ha med egna pengar :)
Hängde sedan med Frida hem till pojkarna i biskopsgården och sov i bäddsoffa med denna härliga brud! Det var fint!
Framförallt när det första Frida gör på morgonen när hon vaknar är att leka med ett hårstrå hon hittar... Kan man annat än skratta det första man gör då liksom?
Det e fint helt enkelt!
Ikväll blir det konsert i Smyrna-kyrkan... Ingen aning om vad vi ska på...


Tack du! Du e bra! bara så att du vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0