energinivå = 0

vilken dag...
- Först tenta i typ tre timmar 
- sen lunch med Elli och Christoffer på järntoget med en efterföljande liten shoppingtur- införskaffade mig en ny kamera sådär hux flux... (har visserligen tänkt på det ett tag, men ändå)
- fikade med Emma i haga
- fick veta av Ylva (över telefon) att hon var sjuk och inte kunde gå på teater idag, så då började jakten på någon att gå med... men alla mina vänner är väldigt upptagna - förstår er...
- Går på repetition med spexet en timme, men hinner bara stanna en timme innan jag måste tilll Ylva och hämta biljetterna. hittar även en tjej i spexet som vill gå! Wioho!
- Stressar hem till Ylva, hämtar biljetter tillbaka till järntorget. Är där med 10 minuters marginal!
- Ser Apatiska för nybörjare (Sjuuukt bra pjäs! Se den om ni kan!!!)
- Allla spårvagnar och bussar klaffar perfekt på hemresan. För första gången på länge behöver jag INTE vänta i 30 min på bussen! lycka!
- Nu hemma och försöker inse att jag skrev tenta i morse... och att all energi egentligen gick ur mig redan då, att jag nu har svårt för att hålla mig vaken. Känner att helgen gärna får bli lugn och stillsam!
Nu ska jag kanske slänga igång en film - äta en dag gamla ostbågar och sedan somna stillsamt och skönt!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0