Det här är en dag

Vill ni veta vad det här är för en dag

Det här är en måndag då jag vaknade med tentamardrömmar (tydligen så kommer vi få en fråga om Vinthundarnas betydelse för statsutvecklingen i europa - oddsen för det??)

Det här är en dag då jag satt i skolan med ett glatt gäng klockan 10 och pluggade inför morgondagens tenta

Det här är en dag då jag satt i skolan med ett mindre glatt och fruktansvärt trött gäng klockan 17 och pluggade inför morgondagens tenta och gnällde över upplägg, tenta frågor och undrade varför vi inte fick hemtenta istället. För frågorna är som hemtentefrågor...

Det här är en dag då matlådor har varit min räddning. Tack mig själv för att jag slapp laga mat idag!

Det här är en dag som är dagen före en stor salstenta, och allt vad det innebär. Ångest, misär och gråtmildhet.

Det här är dessutom en väldigt bra dag, för det här e dagen då en av världens hetaste trummisar fyller 50 år. (Ja, han e trummis i världens bästa band - U2)

Så för att avsluta denna dag vill jag säga

Grattis på födelsedagen Larry Mullen Jr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0