as-coolt ljus

Värsta as-coola ljuset ju!!!



Jaa.. jag sitter hellre och kollar på ett ljus än pluggar just nu. Jag e så less på triangelhandeln, envälde, revolution, reformation, renässans, silverhandel, Osmaner, Habsburgare, slaveri, absolitism, Kongeloven, Geheimskonseljen, amtar, shoguner, dynastier, aristrokrati, statsbildningsprocesser, bondeuppror, statskupp, ekonomiska skillnader, calvinister, motreformationer, livegenskap, socker...
och mer därtill...
snacka om att jag längtar till tisdagkväll när tentan är över. Då ska jag njuta av den veckan ledigt vi har fått...

Då mina vänner. då ska livet komma tillbaka igen. och jag ska njuta som en tok!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0