vad är egentligen verklighet?

jag lämnar verkligheten och flyr till det icke existerande
Jag flyr till en helg av teater och gemenskap, som i sig är otroligt existerande, men jag flyr in i en bubbla av en drömvärld. In i en värld där man får leka, klä ut sig och hitta på märkliga saker, utan att någon tycker att man är märklig. Att får vara någon annan och bestämma en karaktär och bara vara den för ett tag. Lämna sig själv någon annanstanns.
Förhoppningsvis får jag dessutom fylla helgen med skratt och åter skratt, nya vänner och en och annan svettig timme under repetitonerna. 

Jag åker till metropolen Gråbo över helgen tillsammans med spexet. 
Med mig har jag världens tyngsta väska... (varför packar jag ALLTID med mig så himla mycket grejer?)
Vi ses på söndag hörrni! :) 
då kommer jag vara trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0