söndagsspex!

Nu kommer ännu ett inlägg om mitt fina spex.
Och nä, det är inget skämms över eller ber om ursäkt för, det är bara så mitt liv ser ut just nu och som jag trivs så vansinnigt bra med!
Repade med orkestern idag...
Eller ja, med tre ur orkestern. fyra av dem kunde inte komma... så vi saknade Sax, Fiol, Trummor och El-gura. haha.
Men det var roligt ändå.
Sjöng på lite finalnummer och Anton fick köra sitt solo. Vi pratade lite om grunderna i skådespeleri, givande och bra!
Efter repet gick vi ut och fikade/lunchade lite. Det var fint! Jag tycker om de här människorna altså!
Sagt det förut och säger det igen!
Men jag mår bra!
:)
Boka in nån helg i februari att besöka götet. för då kommer vi visa upp vad vi sysslat med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0