tack tack!

Repetitionerna går framåt!
Och roligt är det!
Idag satte Isabel oss på värsta testet under uppvärmningen. Shit vad varm man blev och oj vad jag riskerar träningsvärk i benen imorgon. Mina lår var så trötta. Men det va så skönt! Mer sånnt Isabel, mer sånt!!!
Sen fick jag jobba med scener tillsammans med Jonas och Anton. Det var roligt. Vi kom verkligen igång tyckte jag! och de är roliga de båda gossarna. :)
Just nu känner jag att Spexet är en väldigt viktig del av mitt liv och jag är otroligt glad att jag får lov att vara en del av det. Jag känner att allt det arbetet som det är att lägga ner på det är så otroligt givande och roligt. Det ger mig liksom något att göra om dagarna så att jag inte bara sitter hemma och kollar på halvdåliga program och suckar för mig själv.
Jag ser redan fram emot torsdagens repetition!
Filosofspexet är bra helt enkelt!
Tack för det!

Och att få avsluta dagen med ett långt samtal med mor är sånt som bara förgyller en redan bra dag.

(det e minusgrader ute... värdelöst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0