Filosofspexets Manöver 2011

Spexets producent Emanuel förvarnade mig att jag inte skulle komma hem som samma Sofia efter Manöverhelgen i Gråbo. för att citera sa han
"Risken är att den Sofia som åker till Gråbo aldrig återvänder, utan istället en utvecklad, klokare och upplyst Sofia"

Vet inte om han fick rätt i det. jag känner att jag är någorlunda den samma Sofia som innan. Men lite gladare just nu. Fått umgås hela helgen med ett helt fantastiskt gäng spexare... Ensamble, Orkester, Kostym, Dekor, Smink med flera. Alla grupper jobbade som djur hela lördagen. och på eftermiddagen körde vi uppspel för övriga grupper, så att de fick se vad vi sysslade med. och oh så bra första akten gick. Andra akten har vi mycket sämre koll på, så det är inte så konstigt att den gick lite sämre.
Men ja. det var en bra helg.
God mat
kolla på förra årets spex
härlig gemenskap
repetitioner
Dans
Disneysittning med sång, gyckel och påhopp... Jag och Sabina tvingades sjunga Hakuna Matata (vi var timon och pumba)
Diskhjälte då jag hjälpte Joel att bli klar ganska tidigt i köket. (Han bjöd på öl sen)
Fin kväll som slutade runt halv 4 på kvällen...


Sabinas nya profilbild på facebook påstod hon själv


Irene, Maria, Mikael och Anton


Ensambeln blev barn och började ha märkliga disskusioner som så småningom ballade ur en aning...


Timon och Pumba! Så fint om jag får säga det själv!


Tackar er alla så hjärtligt för en fantastisk helg. Nu snart kan jag gå och lägga mig med gott samvete. 13 timmars sömn på 3 nätter är inte ok. behöver minst 21 timmar för att kunna vara någorlunda medveten om vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0