torsdag

Värd dag att man kommer till skolan och där får veta att fördjupningen är inställd... Suck
Jaha..
Satt och var bitter över det ett tag med folk från klassen. hade ju inte med mig några böcker nu när jag tänkte att jag skulle ha lektion.. så det blev inget plugg heller. satt och käkade, hängde med christoffer och kollade på skor innan jag träffade Sabina och vi drog och fikade en stund innan spexrepet. Det var fint! Kul att kunna umgås även uanför repet liksom! (som om inte varje gång vi dricker öl är det också, men ändå)
Och under repet idag så körde vi lite sångövning och mycket improvisation. Ack så roligt vi hade!
Fint!
Hoppas på en ordentlig föreläsning imorgon. Annars blir jag sur, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0