tentan är över!

Bitterheten över den här dagen är inte klok.

Tentan den här dagen var fruktansvärd. Precis de två frågorna som jag inte ville ha. Så himla taskigt. Vad är oddsen liksom. Shit vad jag ordbajsade ändå. Men hoppas på det bästa, men förväntar mig det värsta!

Sen, helt utpumpad och trött gick jag för att pigga upp mig själv på spexrep. Det var otroligt trevligt. som vanligt. och så. mina vänner är fina.

Sen drog jag tillbaka till ännu fler utpumpade tenta-skrivare som satt på the queen och drack öl. Jag hängde på och det blev en otroligt bra stämmning. Nu är vi ta mig tusan lediga till nästa tisdag. as-nice! lite öl, lite cider och bara ha det allmänt trevligt. Fy vad härligt det var. Men trött blev man och det var dags att åka hem. 
kliver på bussen, får veta att några har kastat sten på bussarna i Bergsjön, så min buss går bara till österlyckan. Jag hoppar av på Belleuve och ringer dit en taxi. så några stenkastande svin är skylldiga mig 150kr för taxi resa. Tack för den. Tack.
Men hade en trevlig taxichaffis så det var inte så tokigt. bara segt att behöva liksom. 
Imorgon ska jag sova länge och hoppas att någon vill umgås med mig! hoppas hoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0