Överarbetad hjärna

jag är intellektuellt utmattad...
sen om det betyder att jag blivit nå smaratare, det kan jag inte lova
Men idag har jag pluggat, matat hjärnan med information. först satt vi (jag, Jannike och Christoffer) i skolan i typ 4 timmar. Bröt upp därifrån och jag och Jannike gick och kollade i en kristen bokhandel (Jannikes förslag - inte mitt - jag påverkar mer än vad de tror) Funderar på om jag skulle ta och införskaffa mig en slimbibel... Min gamla bibel börjar bli så trött så trött, pärmen släpper och den börjar falla samman. Är trots allt lite rädd om den, det är liksom min konfabibel. Så en ny finns i tankarna... det är ju bara det där med snålheten som slår till.
Sen ialla fall så gick vi till Kings Head (pub på andra lång) och satte oss för att plugga där. Kanske ett märkligt ställe att plugga på. men det gick bra. vi pluggade på otroligt bra vill jag lova. Och när puben var sådär lagom full med människor. Då bröt vi upp och flyttade oss till andra sidan puben till Queens Head. och fortsatte där. en 8 timmar plugg kom vi väl lätt upp i idag. Och ja. Nu är hjärnan död...
Stackars mig...
Imorgon åker jag hem.
Hem till skåneland!
Härligt!
God natt
Mitt huvud behöver vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0