nytt utseende!

En dag då skor lämnades in på lagning och strax efter besökte jag frisörstolen. Så nu är jag nyklipppt! det blev ganska kort och det blev lite lugg..
och bara för att Frida propsade på att få se bild... så kommer nu en fin såndär Ego-bild som man tar på sig själv och försöker se sådär snygg ut (som man inte kan när man tar en bild på sig själv...)



Så, sådär ser jag numera ut. trevligt att veta så att ni inte behöver gå fram och undra vem jag är. Nu vet ni!
(det ser bättre ut live vill jag lova... framförallt ser inte jag så himla stel ut...)

Sen fick jag idag veta att jag e GODKÄND PÅ TENTAN!!!!
Fatta chocken när jag läste det på portalen... det var så galet. här har jag gått och förväntat mig omtenta, och så blir jag godkänd. jag skakade i typ en kvart. Det kändes som en lögn.. men ack så sant det var. ska bli spännande att se tentan sen och veta vad det var de köpte...!
ÅH!
Det är så himla skönt!
Lycklig flicka det här! :)

Nu ska jag försöka få i mig något att äta och läsa lite inför morgondagens föreläsning!
So long my friends!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0