Mor är TV-stjärna!

föreläsning om 1a världskriget. Spännande, intressant! Jag bestämde mig bara för att ge järnet idag även om föreläsaren är en värdelös pedagog, och det var ganska spännande. Krig är spännande altså. tyvärr...
Efter föreläsning så drog jag och Jannike iväg till chalmers (av alla ställen) för att sätta oss och plugga. Jannike påstod att de hade billigt kaffe där... det vet jag inget om eftersom jag inte driker kaffe. ganska soft ställe att plugga på ändå. Sen att det mest blev att vi gnällde över hur himla mycket vi hade att läsa in, det är en annan historia.

nu på kvällen så träffade jag Tell och vi begav oss till grabsen i biskopsgården, där för att kolla in händelsernas händelse... eller ja... kolla på tv, eller rättare sagt, kolla på när min mor var med i TV. Mor var med och tävlade i vem vet mest idag. Det va rätt coolt! Så har ni inte sett det? Kolla in det, det finns på SvtPlay!

sen satt vi och spelade Settlers... jag va inte jättebra måste jag säga. Jag var ganska dålig faktiskt, men jag tänker om jag får öva lite, så kommer det så småningom ge med sig. Oscar vann ganska lätt.
Sen ballade det ur med lite klementiner och så... pojkar.. :)

Nu ska jag sova. imorgon har vi en ännu en värdelös "fördjupning" som aldrig tidigare har gett någonting, ligger mest iväg för pluggandet. Inte OK. Men det är i alla fall spexrep på kvällen, och det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0