lördagsmys!

lördagsmys såhär dagen innan advent.
Nu accepterar jag julgrejer. Okej. Tiden är inne helt enkelt. Man får lyssna på julmusik, äta pepparkakor och dricka julmust. jag kommer inte bli arg på er som gör det nu, kommer förmodligen göra det själv också! För det är ju gott och mysigt såhär i juletider!! :)
Lördagsmyset idag skedde hemma hos Emma och David tillsammans med Anna, Karro och Martin. Det åts annanaspaj, pepparkakor och dracks julmust. Seplades lite spel, pratade om brölloppsklänning och annat sånt roligt. Det var en mysig eftermiddag liksom.
Nu laddar vädret upp för storm.
Det blåser och regnar och är allmänt jobbigt sådär.
Imorgon ska vi med spexet hem till Isabelle som bor i Kortedala (för en gångs skull nära mig!!!) och då blir det spårvagn... med andra ord så måste jag promenixa (skrev jag precis promenixa???)genom skogen i stormvindar. Enligt smhi är det inte helt ok att vara ute för sin egna säkerhets skull. Men jag får gå och hålla utkik efter grenar och träd som kan komma fallande... hoppas inte.
Nåväl
Nu tänkte jag sova. För jag e trött... (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0