Less på det mesta

E lite lagom less på att åka buss
E less på att folk på bussen måste snacka så högt om så otroooooligt ointressanta saker, gnälliga saker eller bara vara allmänt korkade...
E less på att ha föreläsare som läser innantill och inte verkar tycka det är roligt att undevisa, utan gör det mest för att de måste. Han vi har nu pratar i utandningar.... värdelös...
E less på att allt blir mörkt med en gång och på att det är höst
E less på att jag har 7 miljoner saker att läsa och plugga in till en tenta som är om två veckor...
Dessutom är jag less på mig själv och på mitt huvud och mina tankar. Det är liksom funderingar som inte är meningsfulla eller sanna, men visst tänker jag på dem ändå. O ja...
Ähh
Värdelös dag...
hoppas kunna återkomma imorgon och vara lite glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0