ledig dag nr6

Sista lediga dagen på länge. Veckan har gått fort och imorgon börjar allvaret igen.
Idag gick jag en sväng till sjön igen. Inser att trots att sjön inte är den största, så är det vackert där. mysigt att gå och fundera över livet liksom.
Sen begav jag mig in till stan för att strosa lite, köpte lite smått och gott... bland annat nytt fotoalbum, så nu har jag så att jag kan sysselsätta mig igen. Bra! :)

Sen sändes fotbollsgalan idag.
Mitt hjärta gladdes när May Mahlangu blev årets allsvenska spelare och sprang upp med bucklan och halsduk på scen! Helsingborg!
Sen under SM-gulds hyllningen så började HIF-bordet sjunga "Vi e mästare!!" Då gladdes åter mitt hjärta. Dessutom blev Conny Carlsson årets tränare! Det e fint!
Visst, man kan tycka att Pär Hansson skulle blivigt årets målvakt... men... man kan inte lyckas jämt.
och seriöst...
varför vinner Zlatan guldbollen varje år? SÅ fantastisk är han inte... väl??

nåväl
imorgon är det skola
och dessutom inbokat klipptid! Imorgon ska håret friseras! Gottans!





visst är det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0