ledig dag nr5

ingen repetition idag, vilket innebar att jag kunde gå Gudstjänst! drog till Saronkyrkan med Alakorpi, Martin, Ludde och Oscar. Trevligt. Även om kyrkan inte är en personlig favorit. Men men.
sen drog vill till nordstan för att titta på lite beachvolleyboll där Simon hängde. Och vilka springer man på där?
Roy och Emanuel...
vilka är oddsen liksom. Jätteroligt!! Tydligen har de haft spelning i Arvika och nu var påväg hem. Letade efter matställe, tänkte först att de kunde hänga med oss, men de hade lite brottom. så tyvärr. Men ändå otroligt roligt att träffa dem här! Roy och Emanuel! Fina killar det altså!

sen fortsatte vår matjakt. Alfa hannen Martin sa sig veta vart det fanns bra buffé... ack så fel han hade. vi hamnade på pizza hut. En väldigt trevlig matstund måste jag säga!
Men att Frida följde med mig hem var nog det bästa. idag fick hon se mitt place! vi gick en sväng runt sjön och hade fina men lite jobbiga samtal. vi drack te och så hittade Frida mina gosedjur. Då blev det livat, det vill jag lova!
Ack o tack! min kära! Du är bra!









Så fina bilder!! :) haha
Frida, tack igen!
Imorgon är min sista dag av ledighet! Det vill jag lova! Då ska jag njuta!

Kommentarer
Postat av: Fridn

Tack så hemskt själv Soffan! :) det var en mycket fin dag, och mycket behövligt snack och umgänge ! Du är bra <3

2011-11-08 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0