Ledig dag nr3

Idag har jag varit huslig och städat och handlat och annat sånt nödvändigt.

Men dagens bästa var ändå att få besök av Emma och Martin såhär på kvällen.
Lite mat, lite fika, lite te, en runda yatzy, en runda fia med knuff (Emma vann båda spelen...) och fina samtal och skratt. Jag tycker om de människorna! Så himla fina! :) tänk att man får umgås med människor man verkligen tycker om. Det är sånt som är livsförlänngande måste jag säga!

Så tackar er båda för en fin kväll. Hoppas ni vågar återkomma till mitt boeende här i andra änden av stan...


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tyckte att personen bakom dessa två snygga människorna var lik mig också tittade jag lite till och insåg att det faktiskt var jag ;) Snyggt jobbat av mig!



Hoppas du har det fint.

Puss

2011-11-08 @ 00:10:22
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0