Ledig dag nr2

Dagen idag var lite mera sysselsatt. fick ett sms av jannike att hon tänkte luncha/plugga inne i stan och undrade om jag ville hänga på. Jag hängde med och lunchade. (plugg hade jag ju inget). Vi satt på café hängmattan i majorna och det var grymt nice! softa lite, snacka lite och tog det mest lugnt.

Sen begav jag mig till kårhuset för att träffa spexet som skulle iväg på fotbollsmatch i slottsskogen. första gången i träningskläder här i Götet och det var fint. Shit vad roligt det var att spela. Fick till och med näta en gång! känsla må jag säga! känsla! men tjena vad jag kommer ha träningsverk imorgon liksom. helt seriöst. Jag blev så trött. Borde börja träna mer ordentligt faktiskt. kanske skulle ta tag i det där snart. Men galet roligt var det. och jämna lag! Glenns angels vs. Glennder bender (kan ni ana ett visst tema?? - ledtråd, årets spex föreställningen heter Glenn)

sen var tanken att vi skulle ut och ta en öl, men istället hamnade vi ett gäng på golvet i kårhusets foaje och satt där istället och hade allmänt trevligt.

en fin ledig dag idag. Idag är jag nöjd och belåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0