ledig dag nr1

Första dagen av ledighet.
jag har inte gjort något. Sov länge, hängt vid datorn, lagade pannkakor till middag, städade lite i köket, hittade en möglig gurka i kylen som jag slängde, tittade lite på tv... och nu är jag påväg ut... om lite mer än en timme är det gudstjänst i Buråskyrkan.
Och trots att jag inte gjort någonting idag så har jag varit så stressad. Hela tiden. vet inte vad jag ska göra åt det. men kan inte slappna av. det är något som gnager i mig hela tiden. som om jag "borde" aktivera mig nu när jag e ledig. Men jaha. hur då? Åhh.. så mycket man borde alltid. jag vill bara ta det lugnt och göra sånnt jag tycker om.
Tycker inte om att vara ensam. Behöver träffa någon...
suger att vara ensam en hel dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0