Cheers!

Klockan är mycket, alldeles för mycket, och här sitter jag med en tallrik yougurt och försöker bli sömning så att jag kan sova. Imorgon är det skola och jag behöver energi om jag faktiskt ska förstå vad Linus (Jag-föreläser-bara-för-att-jag-måste) har att säga om 1.a världskriget...
Energi!
Men kvällen har varit fin. Det är de spontana kvällarna med en öl eller två som blir så himla fina. Efter repet idag så satte vi oss ett gäng på Cheers (skoja att det kan bli som i den gamla tv-serien skål) och skulle bara sitta en kort stund. HA! Nu är jag nyss hemkommen sådär klockan 00.03... Men det var så fint och så roligt! Jag är så glad!

Nu måste jag sova!
Livet är bra idag!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0