Annat innehåll på den här dagen...

Den här dagen blev inte riktigt vad jag tänkt mig
jag tänkte att idag skulle jag plugga!
Men när jag vaknade och kollade på klockan upptäckte jag att jag stängt av alarm långt innan och att klockan nu var nästan 12... detta är inte OK altså.
Om jag har kvar det här sömnbehovet nästa vecka också så kommer jag gå till vårdcentralen för att kolla upp.. för jag har lite ont i halsen hela tiden också...
Men ja... dagen blev förstörd... jag var helt matt, mådde smådåligt och undrade om jag hade feber.. det blev ingen plugg alls med andra ord... värdelöst...
sen drog jag iväg till Spexet på kvällen. energin var fortfarande inte på topp och så, men jag lyckades trycka in och lära mig hela min monolog i alla fall... Ser fram emot helgens rephelg i gråbo med hela spexet. Shit vad roligt det kommer bli att få hänga hela helgen med dessa människorna! :) Gillar't!

nä... måste vila lite...
fortfarande helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0