vardagen...

Det är lite obehagligt hur lätt och snabbt man anpassar sig till livet hemma.
Gick Gudstjänst i morse, fikade kyrkfika, cyklade hem, köte blomma till mamma, fikade hos farmor, jobbade på fotoalbumet, lagade mat, såg finalen av mästarnas mästare (som verkligen borde setts tillsammans med Hjälmaredarna) och bara tog det lugnt.

Men livet går liksom tillbaka till det vanliga. Livet rullar på och ibland tror jag att hjälmared var en dröm, en otroligt bra dröm, men ändå bara en dröm. Jag vet att det inte är så. men livet var så bra.
Jag vill på ett sätt att sommaren ska gå snabbt så att jag får möjligheten att träffa er alla igen. Jag vill till Göteborg och bara njuta av ert sällskap...
Hoppas verkligen att vi kan träffas något i sommar
Jag vet att jag ska träffa Anna och Emma, men jag hoppas på er andra också.
Jag hoppas att vi någon gång under sommaren befinner oss på samma plats i landet och kan stanna upp och snacka lite, kramas lite och skratta lite!

Ojoj,
sentimental varning
Tack för idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0