det ekar på mitt rum...

Promenad i skogen inför äventyrsstigen imorgon med klassen.
Fixa med stationerna inför imorgon och göra klart det sista
Ännu en gång få skriva hälsningar till varandra. Få säga hur mycket vi tycker om varandra och uttrycka det i skrift. Hur underbart är inte det. Men än är jag inte färdig. Jag vill vidare utveckla vissa saker. och det kanske blir så att jag gör det till vissa. men jag vet ännu inte hur jag ska göra med det. Men jag vill på ett mycket mer personligt sätt berätta för er vad ni får betyda för mig

Det sägs ju att man inte vet hur bra man har det förän det är borta...
Det stämmer inte i detta fallet. Jag vet hur bra jag har det. Jag vet hur bra ni är och vad ni gör med mig.
Låt mig få en tid att bara titta på er. Se hur ni rör er, se glädjen i era ögon, höra ert skratt, lyssna på era tankar och bara få spara er i minnet. Se hur ni har roligt tillsammans och era ansikten ler.
Hjälmareds folk!
Ni är underbara

eftermiddagen sedan bestod av städning.
städ, städ och städ. otroligt mycket. Petter var dessutom på akuten. så jag fick städa det mesta själv. Ångesten steg och tröttheten likaså, men gjort blev det, och jag är klar till 85%
imorgon kommer Gerd och bedömmer. Då ska jag vara helt klar.

Tack och lov avslutas inte dagen med städning utan med klassfest hemma hos Jonathan. Men grillad korv, grillad banan, glass och godis. Allmänt chill och ett härligt avslut tillsammans med fantastiska lärare. Åh vad detta året har varit bra! Så makalöst bra! Så makalöst bra!
Tack oh tack!
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0