Anna var här, där hon hör hemma!

Vilken dag det varit!
hade avslutande samtal med Jonathan. väldigt trevligt. Han e grymt bra som lärare och som person den där Jonathan!
Efter lunch kände vi att det kanske var på tiden att avsluta vårt lilla bus mot Martin och Oscar, som har pågått sedan oktober förra året. Vi har sedan oktober snott några kalsonger från pojkarna, inte så många, men lyckades ändå skrapa ihop 8 stycken. Idag var det dags att lämna tillbaka dessa. Och vi vill ju inte göra det hur som hellst. Idéerna var många, men tillsist blev det så att vi satte varsitt par på huvudet-smög iväg ut och runt om skolan till utanför bibelklassens fönster. Satte oss på huk och väntade på att lektionen skulle börja. Då!
Då började vi poppa upp lite hur som helst i fönstren. när vi gjort det ett tag gick vi på led igenom hela skolan till klassrummet, men kalsongerna på huvudet. Oscar och Martin såg ut som frågetecken och undrade hur tusan vi tagit oss in i deras rum. båda hade ju nycklar. ojoj. Ack så roligt det var! A Det var en fin dagsupplevelse!

Efter skolan fortsatte det med positiva händelser. Anna, min fina Anna kom på besök! ohh.. vi satt uppe hemma hos oss och drack kaffe (eller ja, Anna drack kaffe) och pratade om minnen, nya saker och skvallrade! Det var fint! Anna lockar fram så konstiga sidor hos mig. Haha.. ballar alltid ur lite! Och oj vad jag tycker om det! Anna min kära vän! Du är fantastisk. SAKNAR DIG GALET MYCKET. Dumt att du inte bor kvar!

sen repades det spex. Ack ack.. får väl se hur det blir med det hela. Men men. det övas i alla fall.. och det finns där. bättre än inget! eller hur!

Sen började plågan. Städ. Städ och ännu mera städ. Jag och Petter har idag tagit nästan allt i köket (tömma kyl och frys kvar) sen har jag städat i tvättstugan, skurat och skrubbat. Plockat undan saker sorterat upp vad som e mitt och vad som är Petter. och vad som är någons som vi inte vet vem. Packat och packat, rensat avlopp, städat och dammat. Jag är nu så less på att städa att jag vet inte vad jag ska göra. Än är det mycket kvar. Fönster ska putsas, sopor ska slängas, det ska dammas, damsugas, packa ner det sista. Allt ska göras. Gahh.. galet.

och nu ska jag sova. För nu orkar jag inte mer. Jag dör lite inombords.

dagar kvar
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0