sista veckan inleds...

Nu är sista helgen på Hjälmared inledd. och den börjar bra
Ack så bra!
Fredagen inleddes med promenad till lärar Lina för fika och mys hemma hos henne.
Sen hade vi vår sista Själavårdslektion. Sorgligt att det är mycket som är sistalektioner nu.
och efter lunch satte arbetet med Elevspexet igång. Mänga viljor och för många som pratar samtidigt. måste hitta någon sorts balans så kommer det nog bli bra!

Sen började dagens enda jobbiga uppgift. Påbörjadet av packandet. Det finns nu inget kvar på mina väggar. Förutom HIF halsduken som ska hänga där tills HIF mött MFF och vunnit - det vill säga på tisdag!
och filmer och böcker är nerpackade. Ont gör det. Ont i själen.

Sen intogs det mat tillsamans med härligt folk uppe på smedjevinden. Hamnade som kock och fick utmaningen att försöka bedömma hur mycket mat som skulle tillagas, grymt svårt och jag misslyckades, fick göra en omgång till. men maten blev god!

Sen kände vi att det här var minsan sista fredagkvällen här på hjälmared. Så jag, Karro, Elina, Julia och Martin drog in till Alingsås och till Stures - där vi träffade Elias - och tog oss en öl eller två. Och oj, vilken bra kväll det blev. Tack mina fina vänner. Tack! Det var galet roligt hela kvällen. Och, jag fick dricka Newcastle! God öl, mycket god öl!
Äh, det var en bra kväll helt enkelt. En bra dag. Imogorn blir'e ännu mer chill. vilken bra tid det är på hjälmared. Vilket fint folk det är på Hjälmared. Vad glad jag är att jag går på Hjälmared!
Tack alla ni som förgyller min vardag!









TACK TACK TACK! För en galet bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0