slappt...

väskan är packad..
ligger på ca 7,5 kilo skulle jag tro. gott. Lite marginal då med andra ord. Härligt!
Annars har det varit en konstig dag. bra och dålig på samma gång. lång men ändå kort... ähh.
har mått mest konstigt lite hela tiden. Förstår inte riktigt varför. Dock blev det ett bra avslut när jag och Julia beslöt oss för att hänga inne i Oscars och Martins rum. sen kom Frida och Annie och hängde på. Det blev en väldigt bra kväll som var sådär lagom avslappnanade och vi gjorde verkligen ingenting mer än att vi låg och snackade medans pojkarna packade. Fint.
Det kan vara de kvällarna jag värdesätter mest (och ja kan ha sagt detta hur många gånger som helst, men då får ni bara höra det igen) Men stunder då man inte gör så mycket utan mest bara hänger, umgås, pratar och skrattar. Jag njuter av dem. Lycka! Så tack ni fina! tack!

Nu är det bara att ladda för resa imorgon. Förstå att vi åker till italien!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0