Pred 1:2

"Tomhet, idel tomhet säger predikaren, Tomhet, idel tomhet"
Pred 1:2

Sitter nu hemma i Helsingborg.
Inte för att om en vecka åka tillbaka till Hjälmared.
Inte för att nåonsin åka "hem" till Hjälmared.
Hjälmared fick vara mitt hem under ett år. En plats i livet då jag fick träffa människor som skulle komma och locka fram sidor hos mig som jag inte visste fanns. Människor som fick komma och betyda så mycket för mig att jag grät nästan konstant i en hel dag.
Jag må vara en fysisk person som tycker om närkontakt, men det finns en fras jag varit otroligt sparsam med under hela min livstid, till alla människor.
Men till er kan jag använda den.
Hjälmared - jag älskar er!

Nu klarar jag inte mer. Ska sova. och gråta.

Åh ni fina människor, jag saknar er så galet.
Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej. Vill inte göra dig ledsen. Men jag tror att du menar Pred 1:2

Pred 1:1 säger inte så mycket om din situation tror jag.

2011-06-02 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0