Oh du underbara plats

Tillbaka efter en fantastisk vecka i Italien.
Det kommer en mycket mer utförlig beskrivning av denna vecka typ imorgon... om tiden finns.
Men just nu, ingen ork till det.
Det finns ungefär 300 bilder som ska gås igenom så det tar sin lilla tid. Men det kommer
Kan ju dra en kort version.

spenderade 3 dagar på kloster (Bose) där väckarklockan ringde 05.30 för morgongudstjänst 06.00 (frivillig, jag gck på alla tre) Samtalade med otroligt mysiga, glada och roliga munkar och nunnor. och skrattade åt Kristofers misstag som blev vin istället för jucie. Och fick höra rykten om att Brad Pitt bor i spökbyn bredvid klostret - legenden säger det...
begav oss till Genua, åt Pizza och glass (ÄLSKAR ITALIENSK GLASS) Vandrade i berg vid monterosso. Gick vilse tillsammans med Ylva, Oscar, kristofer och Isabella i Genua. Firade karros födelsedag. Lärde oss att Oscar vill minsan inte ha sällskap när han går och letar efter kaffe (NEEEEJJ - med ett morrande ljud dessutom)
Reste vidare till Bergamo, gick på restaurangjakt, vandrade upp till gamlastan, fick lära oss vilka som är Hannas favoritelever, fick även lära oss hur Hanna blir när hon är trött och får i sig för mycket socker.
Sen tog det liksom slut. Sen åkte vi hem igen.
Och nu sitter jag här, och skriver blogg igen, som om ingenting har hänt.
Jag börjar tro att Italien är en dröm.
Sen kommer jag ihåg att jag har både bild och filmbevis på att allt är sanning.
underbart!

Bibelklassen!
Puss
Tycker om er!


(jag vet, fjortis varning, men den bjuder jag på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0