Italy!

Kände att beskrivningen av resan igår får minsan vara nog. Det var typ det som hände. vill ni veta mer. Snacka med mig personligen!
Men ni kan få njuta av lite bilder istället!

titta så fint!


Eftersom Frida och Martin sov på mina axlar typ halva flygresan fick de inte fastna på bild helt enkelt. Tog bild på de tre vackra människorna i raden framför.

Elof, Jonathan, Frida, Micke (Rektorn som hängde med i klostret), Lovisa och Karro. Det ballar ur ibland så att säga

Galet vacker omgivning som klostret låg i. Dock ganska mycket moln. Men en morgon fick vi se bergen. Och oj vad vi njöt. Klockan är ca 07.30 på morgonen. De försvann sedan. Så de som valde sovmorgon missade detta!

Efter lång vandring i berg chillade vi i en av de fem byarna i väntan på båten som skulle ta oss tillbaka. Solen stekte. Underbart!

Bad i monterosso. Fantastiskt!

Kom alla mina små kycklingar. Sofia lyfter armarna och pojkarna kommer springande för att få krama om! Fint! Ett år sen har de lärt sig vad de ska göra!

Det var en magisk resa. Bilder kommer snart dyka upp på facebook ifall man vill kolla in fler bilder från denna resan. Och tro mig. Den var fantastisk!
Vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0