Genrep

Idag var det full aktivitet i aulan från 13.40 till 21.00. Kändes som på gamla dar. repetitioner, repetitioner, repetitioner. Mer och mer. Och roligt var det. Blev lite stressigt mitt på nån gång när Sharham blev sjuk,, men han lyckades genomföra ett genrep och han gjorde det så sjukt bra. Om det där var Sharham sjuk, hur tusan är han inte då frisk kan man fråga sig. Kalasbra var det i alla fall!

sen för att samla ihop mig efter många timmar av förberedelser gick jag och lyssnade på Martins predikan som han ska ha imorgon, men som jag missar eftersom jag förbereder uppspel då. sen blev det chill med Annie, Julia, Martin och Oscar i deras kök. Även lite arabiskalektion med Ayad och Yousif. En mycket bra kväll.

och nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon och ha energi!
Galet så taggad jag är!
Imorgon gäller det till tusen!
Heja heja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0