Ett år! Ett liv!

Ja året på hjälmared gick fort. Nästan lite för fort.
Men det var ett år fyllt av glädje. Ett år fullt av människor som satte sina egna spår i livet.
Ett år med nya tankar, nya upplevelser, ny kunskap och nya minnen.
Men det är nog människorna som gav mig mest. Människorna som jag kommer sakna så i in norden mycket. Människorna som gjorde det här året till vad det var!
Ylva, Emma, Karro, Frida, Anna, Lina, Sindi, Lovisa, Elina, Julia, AnnaMaria, Johanna, Johanna, Rebecka, Isabella, Ann, Martin, Oscar, Kristofe, Petter, Erik, Zacke, Simon, Ludvig, Elias, Tell, Persson, Elin, Frida, Annie, Robin, Sara, Carro, Sharham, Viktor, Kristin, Loke, Maria, Andreas, Hanna, Tomas och så då även lärarna Hanna, Jonathan, Åsa, Lina Magdalena och Elof
(ja, jag är mycket väl medveten om risken att nämna namn, tänk om jag glömt någon - känner ni er glömd, hojta till så ska jag be om ursäkt - det är inget personligt)
Ni gjorde det här året oförglömligt. Ni gav mig kärlek och glädje och vi har delat så mycket med varandra. Det här året var magiskt på så många sätt och vi och ni har en ständig plats i mitt hjärta! tack

Tack för dyrön med mufflon, första intryck som visar hur fel man har, drakhistorier i sängar, te-kvällar, film-kvällar, promenader runt sjön, snabbalfapet, kortspel, stickning, radbandsknytning, ordvitsar, Ligretto, Hemafton, spontanbilder, sagoberättande, dans, prat om dialekter (skånska), klassfester, Piano-Jam, Hjälmared-rap, "glad tjockis", märkliga uttryck, gosedjur, smeknamn, klosterliv, Vilse i Genua, Sive, "skynda dig", idrott, bad,
TACK!
TACK för allt som detta året har gett mig!
Ni är typ bäst!























TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR!

Kommentarer
Postat av: h-f

Tack, fina fantastiska du. Tack ! (:

2011-05-28 @ 20:06:35
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: maria

Fantastiska Hjälmared. Och fantastiska du.

2011-05-28 @ 20:23:34
URL: http://cheesetheman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0