ESC 2011

Oh ja!
ikväll var det dags för stor final i eurovision festivalen.
valde att inte se semifinalerna, men finalen vill jag minsan inte missa.
Och tur var väl det.
Helsingborgaren Erik Saade kom på en tredje plats. Tycker varken om honom eller låten. Men är man svensk, så håller man på Sverige.
Om jag inte hade tittat hade jag missat irlands två galna och fantastiska tvillingar... vet inte om låten är så bra. men jag gillade grabbarna!
Det var hysteri under poängutdelningen. Elin grät, jag och Julia dansade, viktor horvath höll på ungern, ludvig och elias skrattade åt oss... Men ack så roligt det var. En bra kväll helt enkelt!

Dagen i övrigt var ganska lugn och stilla.
låg i sängen länge idag. tog sen en promenad med Julia runt sjön och satt och snackade med henne. efter maten hängdes det i julias rum med frida, Julia, Martin och en kort stund med Christoffer. Skrattade och pratade och chillade.
En bra dag helt enkelt
imorgon tar jag det lugnt igen!


tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0