dagen före avfärd

Det packas för fullt. tror jag har fått med det mesta nu. Laddare som ska packas ner och det som vi tänkte låna Hannas väska till (vätskor och liknande).
Nu hoppas jag och ber innerligt att min väska funkar och inte är för stor... är den det så blir jag galen rent ut sagt.
Sen ska det städas så att här blir fint och så att man kommer hem till ett helt ok hus i alla fall. mindre kul annars.

Gårdagskvällen bestod avgrillspätt här på Hjälmared. sen vandrade vi bort till pojkebo där det var valborgsfirande. Först vårtal, orkester och sång. sen promenerade vi ner till eldplatsen. och vilket antiklimax det blev. Det var den minsta valborgseld jag någonsin sett. Såg mer ut som en som en lite större lägereld. Men roligt hade vi åt det. Bäst var de små roliga vakterna som skulle se till att andra barn (som typ var ett år yngre än dem) inte gick för nära elden. Hysteriskt. Ack som vi skrattade.

Sen blev det kvällsvandring tillbaka till hjälmared, som blev riktigt trevlig. Det ballade ur lite för Frida och Martin som började slåss om en pinne... fråga inte mer... kvällen avslutades sedan med Flight of the conchords innan sängen besöktes. Härligt.


Frida, Annie, Ylva, Zacke och Lovisa

Tell och Martin som... ja.. något

De hittade min känsliga hals och tyckte det var jättekul att försöka röra den... illa

Sköna maj välkommen!

Imorgon åker vi till ITALIEN!
Galet så fort tiden går! Jag längtar galet mycket!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0