beskrivning av dagen - kort och gott

halsont, trött och aningens huvudvärk... kände hur förkylningen sakta smög sig på mig. Bestämde mig där att inte följa med på Idolernas skogsäventyr. kallt, rusk och regn. Vill inte bli sjuk inför torsdag. Gick på första lektionen och pratade om kung David och psaltaren och lite så... sen taggade jag resten av klassen inför äventyret och besökte sedan sängen. sov en kort stund, kollade lite vid datorn och var allmänt sur över att jag tvunget ska bli sjuk när klassen ska hitta på sånna här saker. Bittert. Men men. förhoppningsvis blir jag frisk istället.

kvällen spenderades först framför Svt-play och mästarnas mästare i Anitas. Sen gick Idolerna iväg och pluggade muskler på latin. vi biblare som inte har något att plugga satte oss och spelade Chicago. eller ja, jag och emma lärde oss Chicago. Roligt spel. Även om jag var ganska dålig.. men men. första gången. Martin försökte fuska och skyllde sen på att vi var aldeles för stränga. men jag vill säga såhär.
Martin, du fick två nya kort, om du sen slängde dem utan att kolla på dem får du skylla dig själv. Fokusera lite!!
Det ballade ur lite och nya sidor hos Martin dök upp. Fantatsiskt roligt!

Sen aftonbön med Ann som predikade. Fint.
och nu ska jag lägga mig i tid så att jag blir frisk.
Imorgon genrep
Torsdag föreställning


(tyvärr inga vettiga tankar överhuvudtaget idag... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0