Klassfest

Efter att ha deppat en kort stund idag kring livshistorieberättandet blev kvällen mycket bättre

Klassfest hemma hos Jonathan.
Alltid lika mys att hänga hemma hos lärarna. Bara snacka, chilla, leka, fika och ha det allmänt gött. Och jag vill säga förlåt för mitt beteende. Jag var allmänt dryg och oödmjuk. Men det e rätt nice att va det ibland. Tror ni kan ha överseende med det.
Och så vill jag erkänna en sak.
Ylva
Det var jag som kittlade dig. Bara så att vi rätt ut det ordentligt. Skyll inte på någon annan. Bara så att det är klart.

Bibelklassen!
Jag tycker om er. Ingen vet vad som händer när ni är i farten. och då tittar jag och njuter jag. Tack tack!


Frida läxar upp Martin...

Efter flera försök att få en bild på Ylva där hon är nöjd, blev resultatet såhär. Mycket nöjd jag med!

Petter - 35 år

De hittade en låda duplo i ett hörn. leken var ett faktum.
Tema - Katastrofer....

Jag säger bara... flygplan nr 2 är på väg...

det ballade ur lite.
Men ack så roligt det var.
Nu ska jag sova och försöka vakna till frukosten imorgon

Livet är bra!

Kommentarer
Postat av: Ylva

2011-01-31 @ 23:30:54
URL: http://y
Postat av: Ylva

Jag visste det. Jag visste det!



(Ber om ursäkt för föregående ickekommentar. Råkade visst trycka på en knapp för mycket och för snabbt.)

2011-01-31 @ 23:31:55
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0