Tillbaka in i det jag älskar

HUR???
Hur kan det ha gått nästan ett år sedan jag satt på en häst senast. Hur har jag stått ut?
ÅH, Elin, jag är så otroligt tacksam för att du drog iväg mig till stallet. Även om det var slask, regn och +3 grader. Det va det bästa jag gjort på länge. Aldeles för lite hästar i mitt liv
Sen att det nästan bara blev skritt eftersom mithra är dräktig och väntar föl i typ mars så var det ändå hur himla härligt som helst.
Mithra! tack för en härlig halvtimme. Inte tänkte jag på att det regnade och blåste. Jag var för upptagen med att njuta!
Hästtjejen sofia är tillbaka! Och oj, vad hon har varit saknad!


(jaja, inte bild från idag. Men visst e hon fin, den kära Mithra)

Nu påbörjas packandet för flytten tillbaka till hjälmared. Mycket som ska packas ner. Men oj, vad jag längtar till att få komma tillbaka. komma tillbaka till människorna, stämningen och platsen. Faktiskt till skolan också. Skolan är ju fantastiskt rolig. Livet är bra just nu. Riktigt roligt. Sen är det faktiskt skönt att bo iväg hemmifrån. Mor och far, jag tycker om er, men precis som ni antagligen inser så är det skönt att råda om sig själv lite. Bestämma lite själv. Det gillar jag!
Nu ska det packas klart. Sen ska malin träffas en sväng. En del kortspel blir det väl på det. Kanske lite Te drickande och förhoppningsvis många skratt... Träffar denna människan aldeles för sällan. Tycker ju om henne!

Så så!
lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0