Surprice Ice

Jag är lugn
Dagen har varit lugn
Helgen har varit lugn
mest chillat idag
kollade Handboll och såg Sverige förlora bronset till spaniorerna.
Det var ju ganska värdelöst
åt en fantastiskt god taccopaj med resterna från fredagens fina middag. Den blev rikigt god.
Sen bestämde sig jag och Julia för att promenera ut på sjön.
Yes. Isen är så tjock så det är inga prblem.
Vi lyckades pricka en sjuuukt fin solnedgång och kameran var faktiskt med denna gången!
Så smakprov på kvällen











Det var så sjukt mysigt. och jag är så glad att vi gjorde det. Lagom till vi gick tillbaka så kom det ett helt gäng som bestämt sig för att grilla korv mitt ute på sjön. så mysigt ut, men vi gick och kollade film istället.
Dear John. Bra film. Dock har man sett den förut... typ. Inte den filmen i sig, men storyn.
Pojke och flicka blir kära. Pojke jobbar för armen och åker till Afghanistan. Skriver brev till varandra i typ 2 år. Flicka orkar inte vänta... m.m.
Käns storyn igen?
Det finns en del sånna filmer.

Kvällen avslutades med ett fint samtal med Karro. Karro, du är grym och jag tycker om dig!!! Mer prat! gärna det. mer prat!!

Nu, efter att ha ätit grymt mycket kvälls/natt mat ska jag sova.
hoppas jag kan äta något i morgonbitti!

Tack och hej, hemskt mycket hej!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilka fantastiska bilder! Jag är kär i dem.

2011-01-31 @ 15:56:46
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0