Sofia dansar och ler

Att få spendera en helkväll med barn är fantastiskt. Att få spendera en fredagkväll tillsammans med Hannas barn är fantastiskkt
Att vara barnvakt är fantastiskt.
Jag och Elina tog oss an Hannas tre små fina pojkar.
Linus, Arvid och Hannes... Så kul.
Vi kollade film. Bäddade ner Linus, spelade Yatzy som ballade ur lite när Hannes skrattade med munnen full av äpplejuice och sprutade ner Elinas nya tröja!! HAHA. Bäddade sedan även ner de två sista pojkarna. Sedan satte sig jag och Elina och såg slutet på Let's Dance och snackade innan Jannis kom hem.
Något jag verkligen kan tänka mig göra fler gånger. Roligt roligt!
BARN ÄR FANTASTISKA

tack och hej. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0