prat är bra

Trött efter en fantastisk dag igår!
Men sjukt spännande lektioner med både Lina och Hanna. Pratade om stress med Lina...
och om Skuld och skam och bindningar. Fantastiskt!
Sen repades det lite teater till föreställningen om nån vecka! gick sådär, i och med att jag inte kan manus än..

men Dagens höjdpunkt var ändå ett fantastiskt samtal med den fina Ylva uppe på smedjevinden! Ylva. Tack! Du är så bra att prata med! skönt att få bolla lite tankar och åsikter med dig. Du är fantastisk!

nu ska jag gå och lägga mig. Slänga igång ett Grey's avsnitt och njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Sofia, det är jag som ska tacka. Underbara du.

2011-01-22 @ 01:37:55
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0