On/off

Det är lite där jag är idag...
On en sekund och Off en annan.
Sov inte så bra inatt och det resulterade i en väldigt trött Sofia under dagen. hoppas på mer och bättre sömn inatt. För det är så ovärt att vara trött en hel dag.
Men det va en bra dag. Hamnade i en lång disskusion med Ylva, Petter, Kristoffer och Jonathan. om döden, kärlek överlåtelse och rädsla. Tanken var att vi skulle jobba med våra samfund. Men diskussionen var mycket mer spännande. Den fortsatte sedan över lunchen. Fantastiskt. Tycker om att prata!

Annars kollades det på Handboll i Anitas idag. Gott att Sverige vann ännu en gång! På torsdag är det jag och Elina som sitter där och ser när de slår Polen! Ska bli sjukt kul! Längtar faktiskt!

Men det jag längtar efter mest ju nu är min säng!
så den tänkte tas och besökas!

Kan säga det att just nu lyssnas det mycket på Kings Of Leons senaste skiva "Come around sundown"
Grymt bra skiva! Lyssna på den. och lägg extra märke till låtar som:
Beach side
Pickup truck
The end
Radioactive
Pyro
Black down south (framförallt denna låten är fantastisk... myser i hela kroppen)


Kommentarer
Postat av: Jeanette E

Då var det ju tur att du fick den skivan i julklapp av mig då.

2011-01-18 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0