Och det blev ännu en sån där dag

Även den här dagen blev sån.
Sån som man njuter av när man tittar tillbaka på den.
Vad har man gjort? inte så mycket alls.
Tänkte gå på bio idag och se Harry Potter (som jag fortfarande inte sett) men, gick bussarna? NEJ. orkade jag strula runder efter bil?? Nej, så det får helt enkelt bli att HP inte kommer ses förän den finns på DVD. gör lite ont i själen. Men så får det vara.
Istället va vi några som såg Harry Potter 6 i Anitas.
Sen lagades det mat och sen kom vi inte mycket längre. Satt och pratade i holken till klockan 8..
Sen gick vi tillbaka till anitas och såg solsidan och time out. efter det blidde det fotboll och det va jag mindre sugen på. Drog iväg till närmsta hus med Te och hamnade i Fjärden. Och i fjärden blev det mys och prat och skratt... och glass och okokt spagetti (i alla fall från Frida, Emma och Oscar - dock min spagetti)
Mycket skratt och prat. Både i köket och på Oscar och Martins rum.
Om jag säger vardagslycka så får det vara förklaringen på det hela.
Fantastiskt roligt va det.
Fantastiska människor är det
Jag är glad och livet är fantastiskt.
så, där sa jag det. Livet är fantastiskt
jag mår så bra! Jag e glad. Jag e glad!!!
Jag är lycklig!!!!
år 2011 har börjat på bästa möjliga sätt!
Nu ska jag sova och vara glad!
tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0