LIGRETTO!!!!

Och vaknade frisk idag!!
Eller det intalade jag mig i alla fall att jag gjorde. Så därför var jag frisk!
kanske var något seg på första lektionen, men när vi skulle presentera vår drömförsamling, då piggnade jag till!!!!väldigt kul!!
sen pluggades det manus fram till Middagen.
Givande skoldag! haha

Men kvällen har spenderats i Kvarnen. Ett hus, som trots att det ligger våningen under oss, jag aldrig varit i innan. Men nu är min kvarnen debut över!!  Det började med en galet lång Halo 3 omgång tillsammans med Elias. Hade ingen aning om att vi spelade så länge som vi faktiskt gjorde, Men vi satt tydligen i över 2 timmar. hur nu det gick till. jaja. dog gjorde jag några gånger, men kul va det! Mycket kul och gör mer än gärna om!
Sen satte vi oss i köket för att spela någon runda Ligretto.
Fantastiskt kortspel.
Grät av skratt.
Ont i magen.
Nervös
Elias är galen.
Julia försvann ner på golvet
Robin bytte tröja
Elin kör med små fula knep
Jag testar nya metoder som inte funkar riktigt.

Robin vann första rundan, Elias den andra. Och självklart lät jag dem vinna. Jag menar efter söndagens totalkross så ville jag ju inte dra ner dem i skiten helt. De behövde tro lite på sig själva. Så jag spelade lite sämre idag helt enkelt. och helt med mening förståss.
Nu är klockan way too much och det är dags för sängen!
Imorgon = En bra dag!
Natti!

Kommentarer
Postat av: julia

fantastiskt! :) nice om du fortsätter med din sympati & låter mig vinna nästa gång ;) vad fin blogg du har vännen! :)

2011-01-25 @ 22:51:14
URL: http://bjorkro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0