kan någon stänga av kranen...

Näsan har bestämt sig för att rinna lite idag.. kanske inte det roligaste för alla att veta. Men ack vad min näsa har fått prägla mig dag. ville bara säga det.
och hela dagen har jag tänkt på ett citat som den kära Sulle sa ett läger en gång. När hon försökte komma på uttrycket "skojja min dojja"... men inte riktigt fick ihop det, och mindes bara att det skulle vara nått med skor. Och det slutade med "Snor i mina skor"
Men det är ett citat som inte går att använda här. För ingen här var med när det hände. Ingen skulle fatta.
Men ja... Snor i mina skor är en ganska bra beskrivning av dagen... (dock utan skorna, men ja, ni fattar)

Vi pratade om församling, tillhörighet och vad man är uppväxt in i. Är det egna val det man tror, eller är det något man lärt sig tro. Spännande. 

Efter middagen hamnade vi här på kvarnvinden och spelade snabb alfapet och hade långa och fina samtal. ganska jobbiga och personliga men fina. Så tack till alla er som var på kvarnvinden ikväll. Det va sjukt nice! ni är fantastiska! bara så att ni vet!

Nu ska jag snyta mig och sen gå och lägga mig, i fall någon är intreserad. 
Bye bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0