It's too late..

Efter att ha sovit till 20 över 12 blev dagen lugn och innehållslös....
Hemafton var trevlig med mycket god mat och en spännande handbollsmatch.

Sen satts det här på kvarnvinden.
Spelade ett kortspel där jag ÄGDE ut Elin, Julia, Robin och Christoffer!! Ägde verkligen. Första omgången vann jag överlägset. När vi påbörjade andra omgången fick jag börja med -50 och Julia på 30 poäng. Jag vann ändå hela skiten. Totalt fick jag med andra ord 150 poäng... då va vissa uppe i typ 9 poäng. Sån skön känsla måste jag säga! Spelar gärna fler gånger!

Sen har det snackats och skrattats med diverse folk! Så galet skönt. Även Robin fick träffa Charlotte (som för övrigt bestämt sig för att bli kär i Elias - som tycker det är sjukt obekvämt) Robin tyckte inte heller om henne riktigt. Det va roligt! Nu är klockan kvart över 4 och oj... jag ska sova! Inte ok att vara uppe så här sent. Inte ok någonstanns. framförallt inte när jag undrar om jag har en feber som är påväg att bryta ut. kroppen ömmar och näsan spänner. typiska feber tecken. Så nu ska jag sova!!

Vill även slänga fram ett tack till Ylva som tagit sig an utmaningen att ordna med design på min blogg! Så fint det är än så länge. Hon är inte klar, men oj så nöjd jag är!! Tack fina du! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0