Fara Hem

(Rubriken kunde varit namnet på pjäsen Brottstycken, men istället fick det bli just Brottstycken)

Så, väskan är typ färdigpackad och om en och enhalv timme går tåget mot göteborg. Då ska det flyttas hem till Hjälmared igen. Ja, Hjälmared får faktiskt heta Hem. För det är ju Hem. Jag bor där. Jag har mina saker där. Jag har mitt liv där nu. Hjälmared är hemma! Härligt måste jag säga. Härligt.
Så, egentligen har jag inte tid att sitta här. Jag borde klä på mig och packa det sista så att jag hinner. För detta funkar ju inte.
Så ja. Det kommer förmodligen ett glädje inlägg senare om hur glad jag är att vara tillbaka och hur fantastiska människorna är och sånna saker. det blir väl kul! haha.

Och by the way. Måste rekomendera Ylvas Blogg just nu. Vår fantastiska egna poet har lagt upp fantastiska dikter som hon skrivit. Läs och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0