Ett gott recept

Detta är vad som behövs för att det ska bli en bra dag.

En god nattssömn
En spännande lektion om exodustypologi mellan Utvandringen ur egypten och NT
Rita en karta över livet och markera när det var öppet hav och när det var öken.
Lev en sväng i det förflutna och sakna vänner långt bort och minns tiden från förra året (kanske gråta en skvätt också)
Leta information om Adventisterna och Adventskyrkan
Disskutera himelriket, dommen och Simon Jonssons predikan på Tejp med Ylva
En idrottslektion innehållande lekar som man (jag) blir grymt svettig och trött av
En runda stress alfapet på smedjevinden
Prata med Tomas på madrasserna i köket
Plugga manus till dramat
Gå på en bra aftonbön om Simon Petrus, Som älskar Jesus, och det är det som räcker. Det är det Jesus letar efter.
Prat och Smoothie i Holken tillsammans med Elina.

Det har varit en bra dag. Även om jag gick in i en lite svacka mitt på dan, men jag hittatde tillbaka till verkligheten och lämnade då-tiden.
Nu är klockan aldeles för mycket och jag ska sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0