En resa i det kalla

Fast så kallt var det faktiskt inte. Nog överlevde man minsan.

Men oj, vilka dagar det varit! Så fantastiskt härliga. Nyårsfirande, Alfapetspelande, Musiklyssnande, Pianospelande, födelsedagsfirande, skoteråkande, samtalande, släkt-träffande, tågspelande, ätandes har vi njutit oss igenom dessa dagarna. Elina, Karolina, Julia, Ylva, Martin och Oscar. jag säger tack och jag säger det från Hjärtat. Ni är fantastiska och jag tycker så sjukt mycket om er! Tack! Det finns inte mycket mer att säga.

Men lite bilder från vårt fina nyårsfirande ska vi nog kunna ordna med! Då va ju även Elias och Sanna med.


Årets mest ostämmda piano

fina pojkar

Sjukt nice värdpar!




sjukt sköna nyårsfirare!



Den här bilden har jag inget minne av alls... ja, det blev en del vin denna kväll... och ja, den här bjuder jag på!

och hörrni!
Gott Nytt år!
Hoppas 2011 blir fantastiskt!
Det tänker jag ha i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0