Eko.. eko... eko...

Idag sa vi farväl till Johanna..
Eller nä. Inte farväl. Men Hejdå, vi ses!
Idag slutade hon i klassen för att fara norrut och jobba. Johanna. Önskar dig allt gott och Guds välsignelse!
Hoppas du hänger med till Italien. För det hade varit riktigt nice!

Annars har det chillats på smedjevinden. ätits, bakats och spelats. Ja. Simon slog oss idag. Men eftrsom det var första gången han spelade så måste man vara lite snäll mot honom. Det är precis som med Elias första gången han spelade. Man måste vara lite snäll.

Nu är jag tillbaka, och hela huset är tomt.
Hela huset, inte bara vinden...
För varken Anna, Petter eller Tomas är här på vinden
Och nere i kvarnen är det också tomt.
Så hela kvarnen huset är tomt. Vad ska jag göra?
Måste utnyttja detta på något sätt.
Måste spexa till det lite. hitta på något busigt, eller något otroligt snällt. Men ja. måste göra något i alla fall. får se vad det blir.
springa naken är allas förslag. får dock se vad det egentligen blir. tror jag behåller kläderna på. Känns på något sätt ändå lite bättre.

Nu sömn.
imrgon blir det nice frukost i mitt tomma hus med människor som kommer och fyller utrymmet. Tack kära ni. Tack!

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0