Den där dagen om ingenting

Vad har gjorts idag. Ingenting.
Softich.
Sov länge för att ta igen en del sömn som missats under veckan och tågresor (som förövrigt var 4 timmar sen och jag hade inte liggvagn hem) vid 12 va de dags att vakna.
Sen gjorde jag inte så mycket.
åkte till Maxi och körde hem!! Japps. Debuten i bilkörning med familjens bil kom idag. Min syster var nöjd och trygg. skönt att höra.
lagade lite mat. sen har jag mest suttit vid The Sims3 hela dan. Jaja... vem har sagt att man måste hitta på en massa saker hela tiden. träffa nån man tycker om kanske. sen mest chilla och njuta av stillheten.
Kanske köra lite bil. Men inte ens det är ju kul. för dte är så sjukt jobbig snö ute. Grymt tung och blöt. Usch för den.
NU ska jag snart sova!
Så god natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0